Tennisles volgen?

Trainingen.

Een must voor elke tennisser om zijn of haar niveau te verhogen met minder kans op blessures. Dit gebeurt door goede begeleiding en de juiste trainingen. Hiervoor zijn wij een samenwerking aangegaan met TOZ Tennisopleidingen.

De vaste trainingsavonden zijn Maandag en Donderdag. Voor meer informatie kunt u zich wenden tot TOZ, via onderstaande link.

Kids

Naast de reguliere trainingen in de  middagen en avonden, hebben we ook nog een extra mogelijkheid voor de allerjongsten (Kidstennis) en senioren (ochtendtrainingen).

Een absolute aanrader voor de allerjongsten is onze tenniskidsgroep op de woensdagmiddag. Tijdens deze training werken we met op de leeftijd aangepaste trainingsmethodes en materialen. Kidstennis is bedoeld voor kinderen t/m 12 jaar.

Aanbiedingen voor nieuwe tenniskids leden van LTC de Bongerd:

• Tenniskids trainingen in een reeks van 12 weken training en een slotevenement, inclusief lidmaatschap en bruikleen van racket voor € 99,-. (geldig voor kinderen t/m geboorte jaar 2007)
  • 5 lessen tot de zomervakantie, deelnemen aan clubactiviteiten en indien nodig een bruikleenracket voor € 99,-

Inschrijven voor de tennislessen via https://www.tennisorganisatiezuidwest.nl/ltc-de-bongerd/

P.S. van bovenstaande aanbiedingen kunt u slechts 1 maal gebruikmaken en zijn zonder entreegeld.
Verder zullen er uitnodigingen komen voor evenementen, zoals b.v. competitie, trainingen en club overstijgende TOZ acties. Wij hopen jullie vanaf deze zomer te mogen begroeten op het park van LTC de Bongerd

Namens bestuur LTC de Bongerd en trainer, Jacco Filius.

Telefoon

0113 – 223358 (bereikbaar tijdens evenementen)

Sportpark Wesselopark

Noordeinde 5A