Bardiensten

Ga je een bardienst draaien? Top! wat leuk! Bedankt alvast, namens de hele club!

Alleen, hoe werkt dit nu precies?

Aanmelden voor een bardienst.

In de club app kun je je gemakkelijk aanmelden voor een bardienst. Onthoud dat als je 2 diensten draait, je je vrijwilligersbijdrage terugkrijgt einde van het seizoen.
Ga in de club app naar Club en dan naar Diensten. Hierin kun je gemakkelijk checken welke diensten nog open zijn!

Sleutel ophalen

Als je je hebt aangemeld moet je soms de kantine ook openen. Je kunt hiervoor de sleutel ophalen bij Greeth Bolle. Een dag of 2 voor je bardienst dien je met haar contact op te nemen (gegevens staan in de club app) om te zorgen dat je op tijd de sleutel hebt.

Openen en sluiten

Bij het openen en sluiten, check je alle deuren, kijk je of alle koelingen goed dicht zijn, of er wellicht nog drank aangevuld moet worden en of er eventueel nog wat andere gekke dingen zijn. Daarnaast zorg je bij het sluiten dat de kantine netjes aan kant is, rommel opgeruimd en eventueel nog even geveegd is, als er op gravel is gespeeld.

Geldzaken

We bieden uitsluitend pin aan. Er ligt hiervoor een korte handleiding in een van de lades bij de bar. Het werkt via een tablet en een mobiel pinapparaatje via bleutooth.

Mocht je desondanks nog vragen hebben, kun je terecht bij de barcommissie, Conny Scheepens.
Wil je graag dat er bij de eerste keer bardienst iemand even komt helpen, meld je dan ook bij hun, of bij bestuur en dan leggen we alles nog een keer gemakkelijk uit.

0113 – 223358 (bereikbaar tijdens evenementen)

Sportpark Wesselopark

Noordeinde 5A